13 مهر 1391
شماره خبر: 12686

شهرداری و شورا به دنبال افزایش امنیت پارکها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شهرداری و شورا به دنبال افزایش امنیت پارکها هستند

سپیدار آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر شهرداری و شورا در صدد افزایش امنیت در پارکها و بوستانها هستند که تاکنون اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شده است.
عزیز صدرنژاد در گفتگوی رادیویی برنامه شهر من سلام در خصوص امنیت موجود در پارکها اظهار داشت: برای برقراری هرچه بیشتر امنیت در پارکها تاکنون به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است. وی افزود: در واقع حفظ و حراست از پارکها وظیفه قانونی شورای اسلامی شهر و شهرداری است که طبق رعایت ماده 46 آیین نامه مالی شهرداریها این مهم تاکنون در کلانشهر کرج پیگیری شده است.
این مسئول عنوان کرد: حفظ فضای سبز و درختان موجود در پارکها و حاشیه معابر در کرج ضروری است و با توجه به گذشته باغشهری این کلانشهر باید، اقدامات لازم برای توسعه این حوزه انجام شود. صدرنژاد ادامه داد: در این زمینه شهرداری کرج ضمن ایجاد بسترهای مناسب، حفظ و نگهداری، تامین و اصلاح بعضی از فضاهای سبز ، اهتمام لازم را برای تحقق اهداف دارد. عضور شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در برخی موارد به دلیل بی توجهی تعدادی از شهروندان و عدم توجه به حق و حقوق خود و دیگر شهروندان، مشکلاتی در بخشهای مختلف به خصوص امنیت به وجود می آید که باید تمامی این موارد با فرهنگ سازی رفع شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود