16 مهر 1391
شماره خبر: 12818

شهرداری كرج بهترین دوران خود را سپری می كند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری كرج بهترین دوران خود را سپری می كند

سیپدار آنلاین: شهردار كرج با بيان اينكه شهرداري اين كلانشهر بهترين دوران كاري خود را سپري مي كند، گفت: با تلاش و همياري بخش هاي مختلف اين ارگان عظيم در كنار همراهي شوراي شهر رسيدن به افق توسعه براي كرج در آينده اي نزديك غيرقابل دسترس نيست.
سيد علي آقازاده در جلسه شوراي برنامه ريزي در جمع مديران و معاونان با تاكيد بر لزوم همگرايي بر اي رسيدن به توسعه همه جانبه در كلانشهر كرج اظهارداشت: كلانشهر كرج در ميان ساير كلانشهرهاي كشور به دلايل مختلف از جمله نزديكي به پايتخت، نرخ رشد جمعيت بالا و نبود زيرساختها متناسب با ساختار جمعيتي نيازمند برنامه ريزي اصولي كوتاه،ميان و بلند مدت است. وي افزود: در اين زمينه مديريت شهري كرج اعم از شوراي شهر به عنوان نمايندگان مردم و شهرداري در پوشش متولي اجرايي تمام تلاش خود را در اين زمينه معطوف كرده اند. اين مسئول بيان كرد: نگاهي گذارا به گذشته كرج بيانگر اين است كه شتاب جمعيتي اين كلانشهر بسترهاي ايجاد زيرساختها را با مشكلاتي مواجه كرده كه كرج كنوني درگير مشكلات عديده آن است. آقازاده ادامه داد: به رغم وجود اين مشكلات مديريت شهري كرج با بهره گيري از نظرات كارشناسان حوزه هاي مختلف برنامه هاي متعددي را تدوين، اجرايي و در دستور كار دارد. وي با اشاره به سرفصل اقدامات اجرايي در اين كلانشهر اين اقدامات را شامل بخش هاي مختلف دانست و گفت: در بخش عمراني بهره برداري و اجراي طرحهاي مختلف از جمله تقاطعات غيرهمسطح، آغاز نهضت آسفالت، اقدامات عمراني متعدد در مناطق 12 گانه بخشي از امور انجام شده است.
تكذيب ورود مديران شهري به استانداري
اين مسئول در ادامه با اشاره به وجود شايعات مبني بر ورود مديران شهري به استانداري با تكذيب اين شايعه عنوان كرد: ورود مديران شهري به شهرداري شايعه اي بيش نيست و در اين زمينه تنها شجاعي به عنوان مدير كل ارزشيابي استانداري منصوب شد كه اين مهم حاكي از توانمندي وي و كيفي بودن نيروهاي شهرداري كرج به لحاظ تجربه و تخصص است.
آقازاده با تاكيد بر همكاري تمام ارگانها در سطح استان تبادل نيروي انساني در سطوح مديريتي را امري طبيعي دانست و گفت: بي شك حضور نيروهاي متخصص در عرصه هاي مديريتي مسير توسعه را هموار مي كند.
نقش حياتي شورا در پيشبرد اهداف
وي در ادامه نقش شورا را در پيشبرد اهداف شهر بسيار حياتي دانست و با تاكيد بر تعامل كامل با اعضاي اين پارلمان محلي عنوان كرد: شخص بنده با نظر اعضاي شوراي شهر به عنوان شهردار كرج مشغول به فعاليت شدم و به طور قطع تا زمانيكه نظر شوراي شهر در خصوص تصدي بنده در اين سمت مثبت باشد با تمام توان به اجراي مسئوليت خود خواهم پرداخت.
ضرورت عدم توجه به شايعات
آقازاده با بيان اينكه نبايد به شايعات توجه كرد، گفت: دامن زدن به شايعات تنها باعث پايين آمدن راندمان كاري و انگيزه در ميان مديران مي شود و در اين زمينه بايد با دوري از شايعات به ايفاي مسئوليت هاي محوله پرداخت. وي با تاكيد بر لزوم نگرش منطقي، خواستار عدم توجه به شايعات شد. شهردار كرج در ادامه دوران كنوني شهرداري را دوران طلايي دانست و گفت: هم اكنون شهرداري دوران خوبي را سپري ميكند و اين امر بيانگر تعامل مطلوب و همكاري همه جانبه شوراي شهر با شهرداري و تلاش معاونان، مديران و پرسنل خانواده بزرگ شهرداري كرج است. در اين جلسه جمشيد فعلي رئيس ستاد عتبات عاليات كرج نيز حضور يافته و با قدرداني از همكاري مطلوب مديريت شهري كرج اعم از شورا و شهرداري در راستاي اقدامات فرهنگي و معنوي در سطح شهر، گفت: شهرداري كرج همواره در انجام اقدامات معنوي پيشگام بوده و در اين زمينه همكاري هاي مطلوبي با اين ستاد دارد. وي با اشاره به ساخت ضريح حبيب ابن مظاهر در استان البرز ، اين امر را يكي از بزرگترين افتخارات استان دانست و گفت: خادمي اهل بيت(ع) افتخار بزرگي است كه مسئولان استان البرز در اين زمينه به خود مي بالند. فعلي، از حمايت هاي مادي و معنوي مديريت شهري به ويژه نگاه شهردار كرج به اين موضوع تقدير و خواستار مشاركت تمام ارگانها در اين خصوص شد.
شهردار كرج نيز در ادامه توجه به امور معنوي به ويژه بازسازي حرمين شريف امامان معصوم را از جمله وظايف ذاتي شهرداري دانست و گفت: مديريت شهري در اين زمينه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود