20 مهر 1393
شماره خبر: 130460

پل عابر پیاده مهدیه کرج نصب و راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پل عابر پیاده مهدیه کرج نصب و راه اندازی شد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از احداث پل عابر پیاده مهدیه کرج خبرداد و گفت: هدف از نصب این سازه تامین رفاه و ایمنی شهروندان است.
رضا فیض با بیان این مطلب افزود: این پل به همت سازمان زیباسازی و با توجه به درخواست های مکرر شهروندان با هدف تامین رفاه، ایمنی و آرامش در تردد در خیابان مظاهری جنب مهدیه کرج احداث شد. وی با بیان اینکه، سازمان زیباسازی با همكاري كارشناسان و معاونت‌هاي مربوطه، اقدام به شناسايي نقاط پرتردد براي نصب پل های عابر پياده می کند، افزود: از اقدامات صورت گرفته در این سازمان انجام مطالعات کارشناسی به منظور جانمايي پل های عابر پیاده اعم از مكانيزه و معمولی در نقاط مختلف اين كلانشهر است.
فیض با بیان اینکه تمام تلاش نيروها و كارشناسان شهرداري بر ارائه خدمات وسیع و گسترده در همه عرصه های شهری است اظهارداشت: پل های عابر پیاده علاوه بر آنچه گفته شد با هدف كنترل و كاهش ترافيك در كرج احداث می شوند. وی با اشاره به برنامه زیری برای نصب پل عابر پیاده در معبر شهید بهشتی اظهارداشت: از دیگر برنامه های سازمان احداث پل عابر در این معبر به صورت مکانیزه است.
ضرورت نصب پل های عابر پیاده در شهر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در بخش دیگر از گفته های خود به ضرورت نصب پل های عابر پیاده در شهر اشاره کرد و افزود: استفاده گسترده از اتومبيل در جوامع صنعتي سبب تغيير سيستم هاي شهرسازي شده است و می توان گفت این موضوع خود ضرورت احداث سازه های ترافیکی در شهر را دو چندان می کند. فیض با عنوان اینکه پل عابر پياده يكي از اين دستاوردها مهم شهری است به ميزان اثر بخشي پل هاي عابر پياده درون شهري اشاره کرد و افزود: مكانيابي مناسب و افزایش كاربرد سازه های شهری زمینه ساز اثر بخشي طرح های مرتبط با مبلمان شهری به ویژه پل های عابر پیاده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود