24 دی 1393
شماره خبر: 135624

همکاری دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره فیلم فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همکاری دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره فیلم فجر


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در جلسه علنی شورا با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر، به ضرورت همکاری دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره فیلم فجر سال جاری با توجه به موفقیت این اقدام در سال گذشته شد.
سعید فیروزگاه یکی از بحث های خود در صحن علنی شورا را به موضوع برگزاری جشنواره فیلم فجر اختصاص داد و از اعضای شورا خواست نسبت به حمایت از این طرح اقدام کنند.
فیروزگاه با بیان اینکه سال گذشته موفقیت چشمگیری در این زمینه داشتیم، تصریح کرد: کمتر شهر یا استانی از امکان برگزاری همزمان جشنواره ای به بزرگی فیلم فجر برخوردار است که این اقدام سال گذشته در کرج انجام گرفت و با استقبال خوب همشهریان روبرو شد. وی در ادامه مباحث خود به ضرورت بازنگری در روند جلسات شورا اشاره کرد و پرداختن به امور سطحی و لوایح مبتدی را خارج از شأن حرفه ای شورای اسلامی شهر دانست. این عضو شورای اسلامی شهر تاکید کرد: شورا محل اجتماع نظرات و سیاست گذاری برای شهر است و از این منظر باید برای آینده شهر و تهیه طرح های کلان تدبیر کرده و برنامه ریزی نماید. فیروزگاه گفت: به جای بررسی لوایح مبتدی، باید برای آینده شهر بیاندیشیم. اگر ساعاتی طولانی از جلسات شورا به بحث درباره موضوعات پیش پا افتاده بگذرد، صحیح نیست و باید در این مباحثات به آسیب شناسی مشکلات شهری پرداخته، برای حل دغدغه های شهر در ابعاد کلان به گفتگو و ارائه طرح و نظر بپردازیم. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تاکید کرد: بخشی از حضور مسئولان شهرداری در جلسات شورا نیز باید با رویکرد دست یابی و واکاوی مشکلات و آسیب های موجود در فعالیت ها بوده و از پرداختن به موارد بسیار ریز بپرهیزیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود