3 مرداد 1391
شماره خبر: 9339

استاندارهای زیباسازی تدوین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استاندارهای زیباسازی تدوین شد

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج از تدوین و تهیه استانداردهای زیباسازی خبرداد.
علی آرایی ضمن اعلام این خبر افزود: تهیه و تدوین استاندارهای زیباسازی امری مهم در تحقق اهداف سازمان می باشد. وی عنوان کرد: از خروجی های مهم تهیه و تدوین این استانداردها، سازماندهی و ساماندهی طرح های زیباسازی است. این مسئول با تاکید بر ایجاد وحدت رویه و یکپارچه شدن تبلیغات محیطی همچنین رسیدن به الگوها مشخص زیباسازی، گفت: استانداردهای تدوین شده نقش بسزایی در تحقق این مهم ایفا می کند. آرایی افزود: استاندارهای زیباسازی موجب پیشگیری از هرگونه اعمال سلیقه و موازی کاری در مسائل و موضوعات مرتبط با زیباسازی اعم از تبلیغات محیطی و طرح های زیباسازی شهری می شود. وی ادامه داد: علاوه بر این استانداردهای تدوین شده موجب جلوگیری از هدرفت بیت المال می شود.
بهره گیری از توان علمی مجامع علمی پژوهشی کشور
سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، اقدامات کارشناسی شده در انجام امور مرتبط با زیباسازی را مهم ارزیابی کرد و افزود: استانداردهای تهیه شده به منظور اجرای طرح ها و پروژه های زیباسازی همچنین ارائه الگوهای بصری مناسب تبلیغات محیطی با تکیه بر اقدامات کارشناسی شده انجام شده است.
آرایی عنوان کرد: استاندارهای ارائه شده با بهره گیری از توان علمی مجامع علمی پژوهشی کشور و دانشگاه ها تهیه و تدوین شده است. وی، کارایی استانداردهای تعریف شده را یادآور شد و افزود: استانداردهای تعریف شده به عنوان راهکارهای جامع و مانع مورد بهره برداری قرار می گیرد. آرایی با تاکید بر تهیه الگوها و نمونه های استاندارد و مبلمان شهری، بیان کرد: به منظور دستیابی به این مهم نیاز است ابتدا الگوهای استاندارد مبلمان شهری شناخته شوند. آرایی توجه مسئولان در سطح خرد و کلان به تنوع و کاربری مبلمان شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: بر این اساس باید موضوعاتی که باعث ایجاد آشفتگی در فضای شهری می‌شوند، شناسایی و رفع شوند.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود