26 اسفند 1393
شماره خبر: 139495

توزیع میوه شب عید با هدف ایجاد امکان خرید آسان و ارزان انجام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توزیع میوه شب عید با هدف ایجاد امکان خرید آسان و ارزان انجام می شود


قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: توزیع میوه شب عید با هدف ایجاد امکان خرید آسان و ارزان برای شهروندان انجام می شود.
اصغر نصیری با بیان اینکه، توزیع میوه ایام پایانی سال طبق روال هر سال در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار می گیرد، افزود: توزیع میوه شب عید با هدف ایجاد امکان خرید آسان و ارزان انجام می شود. وی، عنوان کرد: طرح توزیع میوه ایام شب عید در بازارهای تحت پوشش سازمان میادین و میوه تره بار از اقدامات مهم مدیریت شهری است که این اقدام با هماهنگی های صورت گرفته مسئولان ذیربط و در راستای تامین رفاه حال همشهریان انجام می شود. به گفته این مسئول، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با فعالیت 20 بازار روز تحت پوشش و دایر کردن 24 جایگاه موقت عرضه میوه شب عید اقدام به توزیع میوه می کند.
نقشه گردشگری کرج تدوین می شود
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود از تدوین نقشه گردشگری شهر توسط سازمان فرهنگی خبر داد و گفت: این نقشه در تیراژ 20 هزار نسخه در اختیار مسافرین نوروزی قرار خواهد گرفت. نصیری، افزود: این نقشه امکان آشنایی و دسترسی آسان شهروندان و مسافران را به مقصدهای مختلف گردشگری و تفریحی فراهم می کند ضمن آنکه این نقشه با مشخص کردن ورودی های شهر، مشخص کردن مراکز تفریحی، پارکها، هتل، خوابگاه و پانسیون ها، شهربازی ها، مجتمع های تفریحی و... مسیر مسافران را به مقصد مورد نظر به راحتی و آسانی ترسیم می کند. به گفته وی، علاوه بر این در این نقشه محل نگارخانه ها، فرهنگسراها، مجتمع های سینمایی و کانون های پرورش فکری، محل کانون های فرهنگی، موزه ها، اماکن تاریخی و مذهبی موجود در کرج نیز مشخص شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود