20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141733

روزانه بیش از 70 هزار شهروند به بازارهای روز مراجعه می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روزانه بیش از 70 هزار شهروند به بازارهای روز مراجعه می کنند


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تعداد مراجعین به غرف این سازمان در طول روز را به طور میانگین 70 هزار نفر ذکر کرد و بیان داشت: این تعداد مراجعه به هزار و 716 غرفه سازمان انجام می گیرد.
سیف الدین جعفری تعداد بازار روزهای فعال شهر را 21 مورد و بازارهای روز غیرفعال را 2 مورد عنوان کرد. این مدیرعامل به احداث بازارهای ره توشه به عنوان یکی از خدمات این سازمان اشاره کرد و اذعان داشت: این بازارها به منظور تامین نیاز شهروندان در دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید صورت گرفته است. وی، ایجاد مراکز عمده عرضه مواد غذایی و فراورده های کشاورزی را به عنوان فرصتی برای ارائه محصولات کشاورزی و غذایی ذکر کرد که ضمن تامین مایحتاج شهروندان، به اقتصاد کشاورزی و غذایی کمک خواهد کرد. این مسئول به بخشی دیگر از فعالیت های سازمان میادین اشاره کرد و با بیان اینکه این فعالیت در برهه های خاص رخ می دهد، افزود: در ایام بخصوص همچون عید سعید قربان جایگاه های عرضه دام زنده به صورت بهداشتی و کاملا کنترل شده توسط نیروها و عوامل سازمان راه اندازی شده و فعالیت می کنند که این اقدام در سال های اخیر با استقبال ویژه شهروندان و رضایت آنان همراه بوده است. به گفته جعفری، همچنین به منظور تسهیل در خرید مردم و فعالیت های سازمان، سامانه الکترونیکی عرضه آبزیان و فرآورده های کشاورزی در کنار سامانه اتوماسیون اداری و مالی و فروش سازمان راه اندازی شده است. این مسئول، ایجاد درآمد پایدار در زمینه بازاریابی را از فعالیت های موثر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج عنوان کرد که با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و رکود اقتصادی جامعه، راهکار موثری برای بهبود شرایط اقتصادی سازمان به شمار می آید. وی، استفاده از روش های نوین بسته بندی جهت به حداقل رساندن ضایعات، بررسی و مطالعه و مکان یابی در مورد محل مناسب استقرار بازارهای روز و اجرای طرح های مکان یابی صنایع، ساماندهی مشاغل تولیدی و کارگاهی و انتقال مشاغل آلوده به محل مناسب را از فعالیت های این سازمان در یک سال گذشته عنوان کرد. جعفری همچنین به صدور اخطاریه ها برای متخلفین بازارهای روز متعلق به این سازمان اشاره و تعداد این اخطارها را 85 مورد عنوان کرد و ادامه داد: آمار فسخ قرارداد در این مدت 24 مورد بوده و 20 تقدیرنامه برای مشمولین صادر شده است.
به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، در زمان عنوان شده تعداد 12 مورد غرفه در 12 صنف پلمپ شده و تعداد 46 هزار سبد کالا بین شهروندان توزیع شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود