5 خرداد 1394
شماره خبر: 142763

تقدیر اعضای کمیسیون ماده هفت از اقدامات منطقه 5 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر اعضای کمیسیون ماده هفت از اقدامات منطقه 5 شهرداری کرج


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، با ارسال تقدیر نامه ای مراتب قدردانی اعضای کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز را از اقدامات مدیر منطقه 5 این کلانشهر در راستای حفظ و توسعه باغات و فضای سبز اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اعضای کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از عباس سعیدی کیا، مدیر منطقه 5 شهرداری این کلانشهر به دلیل اقدامات این دستگاه در راستای جلوگیری از قطع درختان و فضای سبز در محدوده قانونی و حریم شهر قدردانی کردند. در این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای عباس سعیدی کیا
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج
بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر اعضاء کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز را از جنابعالی و عوامل مربوطه در حفظ درختان منطقه اعلام میدارم. امید است با همدلی و همراهی هر چه بیشتر در حفظ و توسعه فضای سبز شهرمان اقدام نمائیم.
محمدرضا زین العابدینی
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج
شایان ذکر است امروزه فضای سبز و باغات به عنوان بخشی از کالبد و بافت شهرها رابطه تنگاتنگی با مردم یافته است. در این میان شهر کرج از دیرباز به علت هویت باغشهر بودن از لحاظ زیبایی های طبیعت نسبت به دیگر شهرها توجهات بیشتری را به سوی خود جلب نموده است. هویتی که در سالیان اخیر به دلیل تخریب باغات و تغییر کاربری اراضی حاصل از مهاجرپذیر بودن آن مورد تهدید قرار گرفته است اما خاطره سبز شهر هنوز از ذهن شهروندانش محو نگردیده و لزوم توجه ویژه مسئولان امر را می طلبد. اجرای لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز و آئین نامه آن مرهمی است بر تجدید خاطره سبز شهر که شهروندانش را نسبت به همیاری و همکاری با متولیان امر دلگرم تر می کند. قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب 1359 در جلسه علنی 87/12/14 به تایید مجلس شورای اسلامی رسیده و در تاریخ 88/4/20 مورد تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته و طی نامه شماره 22903/254 مورخ 88/5/13 مجلس شورای اسلامی جهت اجرا به دولت ابلاغ گردیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود