15 تیر 1394
شماره خبر: 145153

پیشرفت 90 درصدی فاز اول پروژه احداث آرامستان بهشت علی (ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشرفت 90 درصدی فاز اول پروژه احداث آرامستان بهشت علی (ع)


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث آرامستان امام علی (ع) واقع در بین ماهدشت و اشتهارد خبر داد و گفت: با تکمیل این آرامستان، نیاز استان به فضای دفن اموات تا 2 قرن آینده به صورت کامل پوشش داده می شود.
حسین عطایی عنوان کرد: فاز اول پروژه احداث آرامستان بهشت علی (ع) واقع در جاده اشتهارد با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین عمرانی سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در حال انجام است که این عملیات بزودی به اتمام می رسد. این مدیرعامل با تاکید بر اینکه پروژه احداث آرامستان بهشت علی (ع) یکی از طرح های کلان عمرانی استان است و بسیاری از مشکلات زیست محیطی ناشی از نزدیکی آرامستانها به بافت مسکونی را مرتفع می سازد، خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه شامل عملیات خاکبرداری، تسطیح و جدولگذاری می باشد که در مساحتی به وسعت 50 هکتار در جاده اشتهارد در حال اجرایی شدن است. عطایی افزود: سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج با استفاده از ماشین آلات عمرانی نظیر گریدر، لودر، کامیون، تانکر آبپاش، غلطک و اکیپی از نیروهای این سازمان به منظور جدول گذاری در حال انجام وظیفه می باشند تا در اسرع وقت، فاز اول پروژه را عملیاتی نمایند. این مسئول یادآور شد: در فاز اول پروژه احداث آرامستان جامع بهشت علی (ع)، مقرر شده است که 45 هزار متر مکعب خاکبرداری و 6 هزار متر مربع جدولگذاری اجرایی شود تا با اتمام آن، این پروژه وارد فاز دوم گردد. گفتنی است آرامستان بهشت علی (ع) احداثی در جاده اشتهارد دارای مساحتی بالغ بر 700 هکتار می باشد که این آرامستان با مساحت ذکر شده از بهشت زهرا (س) تهران نیز بزرگ تر بوده و امید می رود با اتمام عملیات های عمرانی مد نظر در آن، طی سال جدید به منظور دفن اموات مورد بهره برداری قرار بگیرد.

ميهمان
پاسخ 25/05/1398 - 09:38 وحید مقدم
  • سلام بنده تابلو ساز این پروژه هستم متاسفانه پیمانکار پروژه مرتضی عبادی پول بنده رو بالا کشیده و نمیده من شکایتم رو به کی بکنم کاری که پی ریزیش با حق کارگر خوردن شروع بشه وای به اخرش نمیخواد برای اموات کاری کنید به داد زنده ها برسید عزیزان خواهش میکنم صدای بنده رو به گوش مسیولین برسونید من یه کارگرمیه جوون خواهش میکنم من از زندگی سالم و کار کردن با شرافت ناامید نکنید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود