27 مرداد 1394
شماره خبر: 147458

تعطیلی شهرداری در روزهای پنجشنبه آورده های اجتماعی زیادی به همراه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعطیلی شهرداری در روزهای پنجشنبه آورده های اجتماعی زیادی به همراه دارد


رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تعطیلی شهرداری و سازمانهای تابعه در روزهای پنجشنبه تاکید کرد و گفت: تحقق این امر آورده های اجتماعی زیادی را برای شهر و خانواده ها به همراه خواهد دشت.
علی حاج کاظم عنوان کرد: آموزش و پرورش کل کشور و تمام ادارات، وزارتخانه ها و شهرداری تهران روزهای پنجشنبه تعطیل هستند که این امر فواید اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و ترافیکی زیادی را به دنبال داشته است. عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اهمیت جایگاه خانه و خانواده در دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی اظهار داشت: دنیای ماشینی امروز بین اعضای خانواده فاصله شدیدی ایجاد کرده است که باید با تدبیر و برنامه ریزی این شکاف را تا حد امکان کاهش داد که یکی از راه حل های این موضوع، تعطیل کردن ادارات بوده تا پرسنل بتوانند اوقات بیشتری را در کنار فرزندان و خانواده خود سپری کنند. این مسئول یادآور شد: تعداد مراجعان و ارباب رجوعان به مجموعه شهرداری کرج در روزهای پنجشنبه بسیار کم و ناچیز است زیرا بسیاری از شهروندان به تعطیلات آخر هفته رفته و کمتر به ادارات مراجعه می کنند، حتی بسیاری از پرسنل نیز روزهای پنجشنبه مرخصی می گیرند و تکثر مرخصی ها نیز باعث شده حتی اگر ارباب رجوعی نیز به ادارات مراجعه کنند عملا کارشان پیش نرود.
رئیس کمیته اجتماعی پارلمان شهری کرج در ادامه با اشاره به اینکه دایر بودن شهرداری در روزهای پنجشنبه توجیه اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی ندارد، ادامه داد: شهرداری و سایر ادارات باید هزینه زیادی را صرف آب، برق، گاز، تلفن، حمل و نقل و... بکنند تا بتوانند ادارات را در این روز دایر نگه دارند. حاج کاظم در پایان از استاندار خواست تا توجه ویژه ای به درخواست شورا و شهرداری کرج مبنی بر تعطیلی مجموعه شهرداری در روزهای پنجشنبه داشته باشد تا علاوه بر تحکیم بنیان خانواده، زمینه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی را در جامعه گسترش داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود