2 شهریور 1394
شماره خبر: 147791

طرح «تکریم ارباب رجوع» در منطقه 2 شهرداری کرج اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح «تکریم ارباب رجوع» در منطقه 2 شهرداری کرج اجرا شد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از اجرای طرح «تکریم ارباب رجوع» خبر داد و گفت: شهروند مداری و التزام به قانون از اولویت های کاری پرسنل این منطقه بوده و کارکنان نسبت به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان این مجموعه توجه ويژه ای دارند.
احمد رضا خلوصی عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع بر نحوه رعایت مؤلفه های رفتاری مسئولان در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن شهروندان نیز عملکرد نهادهای مردمی را ارزیابی می کنند.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از جمله مباحث مهم دستگاه های مردمی به ویژه مجموعه شهرداری می باشد که تحقق این مهم یکی از اهداف اولویت دار شهرداری کرج است که باید تمامی مسئولان دوایر شهرداری در این زمینه پیشگام باشند. خلوصی حضور به موقع کارمندان و مسئولان دوایر شهرداری در محل کار را یکی از سرفصل های مهم تکریم ارباب رجوع خواند و بیان کرد: حضور به موقع در محل کار و پیگیری مطالبات مردم و نیز تعهد داشتن نسبت به وظایف و اختیارات، می تواند بخش عمده ایی از مشکلات ارباب رجوع را رفع کند. این مسئول با تاکید بر اینکه حیات اقتصادی شهر به رضایت ارباب رجوع وابسته است، بیان داشت: از این رو کارکنان شهرداری باید نسبت به ارائه خدمات به ارباب رجوع و رفتار پسندیده با آنها توجه ویژه ای را داشته باشند. وی در ادامه سخنانش خطاب به مسئولان منطقه 2 شهرداری کرج به نقش ارزنده سرمایه های اجتماعی در شهر اشاره و عنوان کرد: سرمایه های اجتماعی مناسب، قادر است تا با جلب مشارکت و همیاری های مردمی هزینه های ارائه خدمات در منطقه از جمله بازسازی بافت های فرسوده، حفظ و مراقبت از امکانات و تجهیزات شهری، پاکیزگی و زیباسازی محلات، توسعه فضاهای سبز و... را به طور چشمگیری کاهش دهد. خلوصی گفت: هرچه سرمایه اجتماعی در یک نظام مدیریت شهری بالاتر باشد، موجب پائین آمدن چشمگیر هزینه های موجود خواهد شد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج یادآور شد: بر همین اساس طرح "تکریم ارباب رجوع" در این منطقه به منظور سلامت اداری، اصلاح ساختارها و توانمندی پرسنل در این زمینه اجرایی شده است و با جدیت تمام پیگیری می شود. این مسئول در پایان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد در تکریم ارباب رجوع را توزیع فرم های نظر سنجی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند به منظور رسید گی به شکایات و مشکلات احتمالی به واحد بازرسی این منطقه مراجعه نمایند و انتقادات و پبشنهادات خود را از طریق حوزه روابط عمومی و یا سامانه پیامکی 100011137 به مسئولان منطقه 2 شهرداری کرج انعکاس دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود