8 مهر 1394
شماره خبر: 150105

بیش از 10 هزار کارنامه الکترونیکی برای تاکسیرانان کرج صادر شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 10 هزار کارنامه الکترونیکی برای تاکسیرانان کرج صادر شده است


مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از صدور 10 هزار و 200 کارنامه الکترونیکی برای تاکسیرانان خبر داد و گفت: این اقدام از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.
پرویز اسکندری با اعلام این خبر به تمدید و تعویض کارنامه الکترونیکی بدون حضور رانندگان در سازمان به عنوان یکی از مزیت های طرح هوشمند کردن کارنامه های تاکسیرانان اشاره کرد و گفت: سامانه الکترونیکی و هوشمند این سازمان در برگیرنده بسیاری از نیازهای تاکسی داران و مسافران می باشد و با راه اندازی این سامانه، کارت هوشمند که به منزله پروانه کار با تمام مشخصات راننده و خودرو است، در اختیار صاحبان تاکسی ها قرار می گیرد. این مسئول افزود: این سامانه یکی از طرح های جدید در کشور است که با مزایا و خدمات فراوانی برای شهروندان و تاکسیرانان همراه بوده است؛ این کارت برای تاکسیرانان به منزله داشتن شناسنامه، پروانه، گواهینامه و کارنامه تاکسیرانی است. وی در ادامه سخنان خود افزایش فضای اداری سازمان را از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در نیمه اول سال جاری نام برد و گفت: فضای اداری سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع و انجام بهتر امور توسعه یافت و به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم مجهز و به تبع آن حدود 500 متر به این فضا اضافه شده است. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج، ایجاد رضایتمندی و تسریع در امور مراجعان سازمان را از جمله اهداف افزایش فضای اداری برشمرد و افزود: این اقدام در طبقه همکف صورت گرفت که تاثیر بسزایی در تکریم بهتر ارباب رجوع دارد. اسکندری، واحدهای بایگانی، صدور پروانه، دبیرخانه، تایپ، امور اداری و درآمد، واحد سرویس مدارس، آموزش و مرکز معاینه سلامت جسمانی را از واحد های ساخته شده در فضای جدید اداری ذکر کرد. این مسئول همچنین به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس اشاره و با بیان اینکه این دوره ها قبل از بازگشایی مدارس برگزار شد، عنوان کرد: در کلاس های مذکور حساسیت ها و موارد مهم گوشزد و بر رفع نقص فنی خودروها و فراهم آوردن مقدمات امنیت دانش آموزان تاکید شد. وی، تهیه لباس فرم ویژه رانندگان سرویس مدارس را از دیگر اقدامات مهم این سازمان همزمان با بازگشایی مدارس عنوان کرد و یادآور شد: سازمان تاکسیرانی در نظر دارد برای رانندگان تاکسی های خطوط ثابت و گردشی نیز لباسی متحد الشکل تهیه کند که این امر تا پایان سال جاری محقق خواهد شد. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج، خدمت رسانی تاکسی های گردشی و خطی و ساعات پیک ترافیک و نظارت بر عملکرد تاکسیرانان در این ساعات را از دغدغه های مهم سازمان ذکر و عنوان کرد: در ساعات پیک ترافیک 60 درصد تاکسی ها در خدمت مسافران شهری هستند.اسکندری در پایان سخنان خود به تلاش سازمان تاکسیرانی در ارائه خدمت به شهروندان اشاره و اظهار امیدواری کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در تمام سطح شهر نهادینه شده و شهروندان رضایت کامل را از عملکرد سازمان تاکسیرانی داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود