5 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161727

جشنواره "تغذیه سالم، خانواده سالم" در باغ جهان كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشنواره "تغذیه سالم، خانواده سالم" در باغ جهان كرج برگزار شد


با حضور مسئولان و شهروندان، جشنواره "تغذیه سالم، خانواده سالم" در محل باغ جهان (پارک بانوان) کرج برگزار شد.
با حضور محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و چند تن از مسئولان و کارشناسان این مجموعه و شهروندان، جشنواره "تغذیه سالم، خانواده سالم" در محل باغ جهان (پارک بانوان) کرج برگزار شد.
در این جشنواره بیش از 20 سفره صبحانه سالم از سوی بانوان کرجی ارائه شده بود تا در مسابقه ای به همین منظور به رقابت با یکدیگر بپردازند. در بخش بهترین سفره صبحانه، در پایان با داوری چند نفر از مسئولان حاضر، به 3 سفره برتر جوایزی اهدا شد. در ادامه این جشنواره زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از بخشهای مختلف باغ جهان اعم از زمینهای ورزشی، آلاچیق ها، پیست دوچرخه سواری و ... بازدید کرد و به بررسی وضعیت کلی پارک بانوان پرداخت. وی همچنین با حضور در محل برپایی غرفه ها، از بخشهای مختلف آن بازدید کرد و با دست اندرکاران به گفتگو پرداخت.
دم نوشهای گیاهی، سلامت کده طب سنتی ابن سینا، ایستگاه نقاشی و بازی کودکان، فروش کتب مرتبط با تغذیه، لبنیات و عسل، آبمیوه های طبیعی و ... از دیگر غرفه هایی بود که در این جشنواره برپا شده بود. زین العابدینی همچنین در حاشیه این دیدار با مدیر سلامت کده طب سنتی ابن سینا (اولین سلامتکده تخصصی طب سنتی ایران) به گفتگو پرداخت و از آمادگی این سازمان برای ترویج طب سنتی بین شهروندان با برگزاری کارگاه های مختلف و ... خبر داد. در حاشیه این بازدید نیز مسئول پارکهای بانوان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ترویج تغذیه سالم بین خانواده ها بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مادران در خانواده نقش خطیری در تغذیه افراد خانوار دارند، در این جشنواره بنا داریم که فرهنگ تغذیه سالم را بین بانوان گسترش دهیم. لیلا ذاکرزاده افزود: صبحانه یکی از وعده های اصلی و مهم در تغذیه افراد به خصوص کودکان و نوجوانان است که مادران باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند و صبحانه سالمی را به فرزندان خود ارائه دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود