11 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162071

سازندگی و آبادانی در کرج حاصل فعالیت شورای چهارم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازندگی و آبادانی در کرج حاصل فعالیت شورای چهارم است


عضو شورای شهر کرج گفت: با تدبیر و سیاست های شورای چهارم و همکاری شهرداری، کلانشهر کرج در این دور به سطح مطلوبی از سازندگی و عمران رسیده است.
مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر اجرای تقاطعات هم سطح و غیر هم سطح علاوه بر کاهش بار ترافیکی در شهر زمینه ساز ایجاد زیرساخت های مناسب شهری، گسترش خدمات و تامین نیازهای شهروندان شده است. این عضو شورا تاکید کرد: تداوم اجرای پروژه های عمرانی در شهر، توسعه شهری را به همراه خواهد داشت و ضرورت دارد که این روند در کلانشهر کرج ادامه داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران شورای شهر کرج، همکاری بین سازمان ها و شورای اسلامی شهر کرج را مطلوب و افزود: این روابط باعث پیشرفت چندین برابر پروژه ها شده و اهداف مدیریت شهری را محقق کرده است. قهرمانی معتقد اس، تعامل نهادهای مختلف مدیریت شهری به صورت یکپارچه بوده و موجب رفع هر چه بهتر مشکلات شهروندان کلانشهر کرج شده است.
تدوین راهکارهای بنیادی برای محیا نمودن زیرساخت ها
این عضو شورا تاکید داشت: باید به فکر اهداف بنیادی بود و زیر ساخت های لازم را برای نسل های آتی محیا کرد؛ سرمایه گذاری برای رسیدن به این مهم الزامی است. قهرمانی یادآور شد: باید در ساختار نظام مديريت شهري به تبيين چالش ها و فرصتهاي اجتماعي ـ اقتصادي، مديريتي و نارسايي طرح هاي توسعه و عمران شهري پرداخت تا بتوان به شهری ایده آل دست یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود