29 آبان 1395
شماره خبر: 170024

تکریم ارباب رجوع سر لوحه امورکارکنان منطقه 11 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تکریم ارباب رجوع سر لوحه امورکارکنان منطقه 11 کرج


مدیر منطقه 11 شهرداری اظهارداشت: تکریم ارباب رجوع سر لوحه امورکارکنان منطقه 11 کرج قرار دارد.
حسین شریف کاظمی اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است و آن نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاه های اداری است. شریف کاظمی عنوان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان و متولی مدیریت یکپارچه شهری، بیش از سایر دستگاه ها با مراجعات مردمی مواجه است بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده شود. وی از این موضوع به عنوان یکی از مولفه های حقوق شهروندی نام برد و افزود: در واقع تکریم ارباب رجوع بر نحوه رعایت مؤلفه‌های رفتاری مسئولین در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن شهروندان عملکرد سازمان های مردمی را ارزیابی می کنند. این مسئول خاطر نشان کرد: این مجموعه نه تنها باید رضایتمندی شهروندان را جلب کند، بلکه باید با تکریم مراجعه کنندگان و خدمات رسانی به آنها، موجب افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه شود. وی به همکاری معتمدین محلی، شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد NGO ها با شهرداری اشاره کرد و گفت:یکی از اقداماتی که در حوزه میدانی در دستور کار ما قرار گرفته است، ارتباط دائمی و دیدارهای حضوری با شهروندان است تا از این طریق با حل مشکلات آنان بتوانیم رضایتمندی آنان را کسب کنیم. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان، تکریم ارباب رجوع و تامین رضایتمندی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص تحقق این مهم از برنامه های اولویت دار منطقه 11 شهرداری کرج است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود