18 بهمن 1395
شماره خبر: 174304

آغاز به کار پروژه تقاطع غیر همسطح ادامه بلوار سربازان گمنام

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز به کار پروژه تقاطع غیر همسطح ادامه بلوار سربازان گمنام


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از شروع به کار پروژه تقاطع غیر همسطح ادامه بلوار سربازان گمنام واقع در بلوار ماهان و بلوار امام خمینی (ره) (واقع در باغستان) خبر داد.
احمدرضا خلوصی ضمن تبریک به مناسب ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان این خبر افزود: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح ادامه بلوار سربازان گمنام واقع در بلوار ماهان و بلوار امام خمینی (ره) (واقع در باغستان) آغاز شده است و در مرحله آزمایشات ژئوتکنیک قرار دارد. وی در ادامه اظهار داشت: در بحث تملکات این پروژه مقرر شد تملکات ضلع غربی پروژه مذکور توسط شهرداری مرکز و منطقه 6 شهرداری کرج انجام و ظرف مدت 11 ماه تقاطع غیر همسطح به صورت زیرگذر، مورد بهره برداری قرار گیرد.
فراهم شدن بسترهای لازم به منظور ایجاد دفاتر تسهیل گری خدمات نوسازی
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین با هدف تسریع در روند بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و برقراری پل ارتباطی میان مردم و مسئولین ذیربط، منطقه مصباح کرج، به علت قدمت و مستقر بودن در هسته مرکزی شهر کرج به عنوان نخستین دفتر تسهیل گری خدمات نوسازی برگزیده شده است. خلوصی در ادامه تاکید کرد: با راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری در بافت‌های فرسوده که کرج تاکنون از داشتن آن بی بهره بوده، بسترهای مشارکت فعال و فراگیر ساکنان واحدهای بافت فرسوده به منظور احیا و نوسازی بناهای قدیمی و فرسوده شهری فراهم و سبب افزایش کمی و کیفی سطح خدمات رسانی به مردم این محلات می شود. این مسئول اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این دفاتر، شاهد تسریع در روند نوسازی بافت فرسوده شهری کرج باشیم.
ادامه روند بازگشایی معبر جدیدالاحداث بلوار بوعلی
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در ادامه گفتگو به یکی دیگر از پروژه های اجرایی توسط سازمان اشاره کرد و افزود: به زودی شاهد بازگشایی ادامه بلوار بوعلی واقع در ضلع شرقی دانشگاه هنر خواهیم بود. خلوصی خاطرنشان کرد: همزمان با تکمیل عملیات دیوارکشی ضلع غربی دانشگاه هنر جهت آزاد سازی معبر، عملیات اجرایی زیرسازی و جدولگذاری ضلع شرقی دانشگاه هنر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ضلع شرقی دانشگاه مذکور در مرحله اجرای عملیات آسفالت می باشد اظهار امیدواری کرد: با تهیه طرح ورودی معبر توسط شهرداری منطقه 8 شاهد بهره برداری این بلوار جهت تسهیل در دسترسی شهروندان به خیابانهای کوهپایه شویم. این مسئول در پایان به تولید و پخش آسفالت توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اشاره و بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تولید و پخش آسفالت برای پروژه های عمرانی در سطح شهر رو به افزایش است و امیدواریم شاهد، فعالیت چشمگیری در این حوزه باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود