14 فروردین 1396
شماره خبر: 176281

اقتصاد مقاومتی مبنای تولید و اشتغال قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقتصاد مقاومتی مبنای تولید و اشتغال قرار گیرد


شهردار کرج با اشاره به اینکه مطرح کردن مکرر اقتصاد مقاومتی از جانب رهبر معظم انقلاب ، نشان از اهمیت ویژه این مبحث دارد، گفت: بر این اساس مدیریت شهری این کلانشهر بر آن است تا در سال 96 در کنار رونق بخشیدن به اقتصاد شهر بر مبنای اصول اقتصاد مقاومتی در جهت تولید و اشتغال نیز گام های مطلوبی را بردارد.
علی ترکاشونداین مطلب را عنوان کرد و گفت: نامگذاری هوشمندانه شعار سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری،در واقع الگو و چراغ راه مسئولان و مردم است تا تولید و اشتغال را در راس امور قرار خود قرار دهند.
شهردار کرج اظهار داشت: بر این اساس مدیریت شهری ایران کوچک به دنبال آن است تا با تکیه بر پتانسیل های موجود در این مجموعه، در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد و اقدامات مطلوب و کارآمدی را در این زمینه اجرایی کند تا به شعار تولید و اشتغال در شهر، جامه عمل بپوشاند. ترکاشوند ادامه داد: شهرداری کرج در سال گذشته علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور و کاهش منابع مالی توانست فعالیت های گسترده ای را در حوزه های عمرانی، خدماتی و... اجرایی کند و پروژه های بزرگی همچون مهرویلا را به بهره برداری برساند؛ در سال جاری نیز روند رو به رشد احداث طرح های عمرانی در سطح شهر ادامه خواهد داشت و شاهد راه اندازی چندین پروژه دیگر تا پایان سال هستیم. این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال با عبور از مسیر «فرهنگ» و «جامعه» ممکن می شود و زمانی که فرهنگ سازی موثر و بنیادین در این زمینه انجام پذیرد و آحاد جامعه به یک باور عمومی مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت دست پیداکنند محقق شدن واقعی این مطالبه اساسی میسر می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود