30 فروردین 1395
شماره خبر: 161421

اقتصاد مقاومتی مبنای برنامه ریزی های اقتصاد شهری باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقتصاد مقاومتی مبنای برنامه ریزی های اقتصاد شهری باشد


معاون مالی – اقتصادی شهرداری کرج تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مبنای برنامه ریزی برای تقویت و ارتقاء مباحث اقتصاد شهری و سیاستگذاری های مالی شهرداری باشد.
فرج الله ایلیات با بیان اینکه در شهرداری ها برنامه ریزی و سیاستگذاری های مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: شهرداری ها به عنوان سازمان های مردم نهادی که تامین نیازهای زندگی شهری را عهده دار هستند، باید نسبت به اتخاذ برنامه های مالی کارآمد اهتمام ویژه ای داشته باشند. وی با اشاره به شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اهمیت مبحث فوق را مهم خواند و بر ضرورت تحقق و جاری ساختن این مهم در سیستم مالی شهرداری کرج تاکید کرد. ایلیات با بیان اینکه شهر به طور مستمر به توسعه و آبادانی نیاز دارد، عنوان کرد: انجام این مهم بی شک یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه مدیریت شهری است که تحقق آن نیاز به انجام مطالعات عمیق دارد.وی، ادامه داد: بررسی راهکارهای اقتصاد مقاومتی، انطباق و بکارگیری آن در امور اقتصاد شهری می تواند به عنوان منبعی کارآمد در توسعه منطقی شهر موثر باشد. ایلیات با عنوان این موضوع که توسعه شهری از ملزومات عمران وآبادنی است، گفت: بر این اساس تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی اقتصاد شهری و بهره مندی از پتانسیل های ویژه به منظور رشد و گسترش شهر ضروری است. بر این اساس برنامه‌ای که در نهایت منجر به ارتقاء اقتصاد شهری و بهره گیری از امکانات همه جانبه در این خصوص می شود، امری اجتناب‌ناپذیر است.
اهتمام شهرداری کرج برای تحقق شعار سال
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری این کلانشهر برای تحقق شعار سال جاری، عنوان کرد: مولفه های اقتصاد مقاومتی از جمله ابزارهای توسعه شهری است و مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری به جد به تحقق آن اصرار دارند. ایلیات اظهارداشت: نگاه عمیق و کلان مسئولان و مدیران ارشد شهر به پیشرفت هایی که از راه توسعه شهری حاصل می شود از راهکارهای تحقق آبادانی شهری می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود