8 آذر 1396
شماره خبر: 187678

پایانه مسافربری شهید کلانتری از مناظر نامطلوب پاکسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پایانه مسافربری شهید کلانتری از مناظر نامطلوب پاکسازی شد


به همت اداره پايانه‌ها و مدیریت پایانه شهید کلانتری، طی یک هفته گذشته درهم‌ ریختگی های بصری و مناظر نازیبا در داخل و اطراف پایانه شهید کلانتری پاکسازی شد.
به دنبال طرحی جهادی و با هدف رفع نواقص و کمبودها از سطح بزرگترین پایانه مسافربری برون‌شهری استان البرز، آشفتگی‌های دیداری و مناظر نازیبا در ورودی، خروجی و داخل پایانه شهید کلانتری بهسازی شد.
در سومین مرحله از طرح رسیدگی به سیمای پایانه های شهری، نواقص و کمبودهای پایانه‌ شهید کلانتری رفع شد و اقداماتی همچون خط‌کشی، رنگ آمیزی، مرمت دیوارها و تابلوها و رسیدگی به فضای سبز پایانه انجام گرفت. همچنین به همت عوامل اداره پایانه‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری، طرح رسیدگی به سیمای پایانه‌ها و رفع مشکلات آن‌ها با جدیت در حال پیگیری است و هر هفته شاهد اقدامات درخور توجهی در هر یک از پایانه‌های شهر هستیم. گفتنی است، آنچه که تا به امروز شاهد آن بودیم تلاش بی‌وقفه‌ی واحدهای مختلف سازمان به منظور تحقق رویکرد مدیریت شهری در جهت ایجاد تحول دیداری در شهر است که این اقدامات با حمایت شهردار محترم، به صورت مستمر پیگیری می شود و می‌توان طرح رسیدگی به وضعیت پایانه های شهری این سازمان را اهتمامی در راستای اجراي هرچه بهتر طرح کلانِ بهبود و نگهداشت شهر به حساب آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود