24 بهمن 1396
شماره خبر: 191380

بیشترین آبگرفتگی معابر ناشی از ریختن زباله در جوی هاست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیشترین آبگرفتگی معابر ناشی از ریختن زباله در جوی هاست


مدیر کل هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، تصریح کرد: بخش عمده آبگرفتگی معابر حاصل ریختن زباله در جوی ها و انهار است که با مشارکت شهروندان بخش زیادی از این معضل قابل پیشگیری و رفع است.
سیدحسین موسوی ، با بیان اینکه در روز جاری و فردا بارش سنگین باران را طبق اعلام هواشناسی در پیش خواهیم داشت، افزود: به همین منظور ستاد مدیریت بحران شهرداری کرج به ریاست شهردار در حالت آماده باش قرار دارد. موسوی افزود: این ستاد با کلیه امکانات و تجهیزات موجود شامل منابع انسانی و ماشین آلات آمادگی دارد در صورت بروز هر گونه بحران و حادثه، به سرعت نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کند.
وی اضافه کرد: هم اکنون لایروبی کلیه انهار و جوی ها به منظور جلوگیری از ابگرفتگی معابر و خیابان ها انجام شده. همچنین در تمامی نقاط حادثه خیز کیسه های شن قرار داده شده است تا در صورت نیاز شهروندان بتوانند به کمک مدیریت شهری بیایند. این مسئول، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با استفاده از این کیسه ها در صورت بارش سنگین برف، نسبت به رفع برف گرفتگی اقدام کنند. همچنین آنها می توانند با مشاهده موانعی در مسیر جوی ها و انهار، این موانع را برداشته و مانع بروز آبگرفتگی شوند. این در حالی است که با همین اقدام کوچک از بروز مشکلی بزرگ جلوگیری خواهد شد. وی، با بیان اینکه لازم است شهروندان در مواقع بحران بدون ضرورت از خانه های شان خارج نشوند، ادامه داد: وجود ترافیک در شهر خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده و سرعت امدادرسانی را کند می کند. از این رو ضروری است همشهریان علاوه بر رعایت اصول رانندگی و پوشش در برف و بارش، از خروج بی دلیل از منزل خودداری کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود