18 مهر 1397
شماره خبر: 203103

لزوم آگاهی مدیران حوزه خدمات شهری از وضعیت نقاط مختلف شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم آگاهی مدیران حوزه خدمات شهری از وضعیت نقاط مختلف شهر


علی خوشگرد در آیین معارفه مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و همچنین مدیرت پسماند شهرداری فردیس که با حضور مدیران مدیریت شهری انجام شد، با بیان اینکه خدمات شهری با شهروندان ارتباط مستقیمی دارد، اظهار کرد: این مهم بر لزوم آگاهی نیروهای خدمات شهری به وضعیت نقاط مختلف شهر تاکید دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران حوزه خدمات شهری باید به محض مشاهده هرگونه مشکل مربوط به این حوزه، نسبت به رفع آن اقدام نمایند، تاکید کرد: با توجه به کمبود های زیرساختی شهر فردیس در هنگام انتزاع، لازم است که به صورت جدی در این راستا اقدام کنیم. معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان اینکه این شهر دارای پتانسیل های درآمدی مناسبی است، خاطرنشان کرد: این مهم یکی از جنبه های مثبت فردیس است که موجب توسعه شهر می شود و بزودی با ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی بخشی از این مهم تحقق می یابد. علیرضا پیغمبردوست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه مجموعه خدمات شهری به عنوان پیشانی شهرداری محسوب می شود، اظهار کرد: حضور مدیران توانمند در این حوزه موجب توسعه و پیشرفت شهر و رضایتمندی شهروندان می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه آینده شهر فردیس قطعا روشن خواهد بود، عنوان کرد: عملکرد مثبت و ویژه موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی می شود و این مهم با برنامه ریزی و کار جدی میسر خواهد شد.
پیغمبردوست با اشاره به گستردگی وظایف حوزه معاونت خدمات شهری و ارتباط مستقیم با شهروندان، عنوان کرد:از آنجایی که نگاه مردم  به این حوزه وظیفه محور است، کمتر شاهد تقدیر شهرنشینان از عملکرد این حوزه هستیم لذا باید با عملکرد مطلوب نسبت به کاهش اعتراضات عمل نماییم که البته تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف پرسنل این حوزه است. در این آیین حجت الله بابادی به عنوان سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس و ناصر حاجی محمدی نیز به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری فردیس منصوب شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود