تکریم شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان بیش از گذشته احساس می شود.
آرش یگانی در حاشیه دیدار مردمی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: کارکنان با پشتکار و تعامل، توانایی خود را در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، به کار گیرند.این مسئول بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل در جهت پیشبرد کارهای اداری تاکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست. سرپرست منطقه یک شهرداری کرج، افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، رعایت عدالت و انصاف و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر شهروندان، از نکاتی است که باید مهم دانسته شود.یگانی با بیان اینکه هر چقدر شهروندان از خدمات بیشتری بهره مند شوند آن خدمت ارزش بیشتری پیدا می کند، گفت: اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه مجموعه مدیریت شهری است.وی ادامه داد: خوشرویی با ارباب رجوع، دقت و صحت در انجام کار مراجعان، کیفیتِ خدمات دهی، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب و انتقادپذیر بودن از عواملی است که در رضایتمندی شهروندان تاثیر بسزایی دارد.