20 بهمن 1390
شماره خبر: 4838

قرار گرفتن در مسیر 13 استان به مشکلات خدماتی کرج افزوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 قرار گرفتن در مسیر 13 استان به مشکلات خدماتی کرج افزوده است

سپیدار آنلاین: رئيس كميسيون برنامه، بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، کرج در مسیر مواصلاتی 13 استان کشور واقع شده است، گفت: مشکلات فراروی کرج، ارائه خدمات به این استان ها می باشد.
رضا شریفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب عنوان کرد: مشکلات کرج در واقع مشکلات خاص این کلانشهر نیست بلکه در واقع خدماتی است که باید به این استانها ارائه دهد. وی با اذعان بر وجود این مشکلات اظهارداشت: با توجه به این مهم رفع مشکلات تحمیل شده به کرج نیاز به اخذ بودجه های ملی دارد.
خدمات دهی به شهروندان معیار اقدامات مجموعه مدیریت شهری است
رئيس كميسيون برنامه، بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر کرج، معیار اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری را ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ذکر کرد. شریفی ارائه خدمات به شهروندان را در زمینه های مختلف رفاهی خدماتی و عمرانی عنوان و بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در شهر با توجه به اولویت نیاز شهروندان و با برنامه ریزی های دقیق کارشناسی ارائه می شود. وی گفت: تامین نیازهای شهر و شهروندان با توجه به در آمدهای کسب شده دستگاه خدمات رسان شهرداری محقق می شود.
شریفی با بیان اینکه، شهرداری از دریافت بودجه های ملکی محروم است، به زمینه های جذب درآمدهای شهرداری طبق ماده 29 اشاره کرد و گفت: طبق این قانون درآمدهای شهرداری به شش طبقه تقسیم می شوند. شریفی با اشاره به درآمد های ناشی از عوارض عمومی با بیان اینکه این درآمد از درآمدهای مستمر شهرداری است، گفت: درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی از دیگر درآمدهای تعیین شده این دستگاه خدمات رسان است. وی بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری و درآمد های حاصل از وجوه اموال و املاک شهرداری را از دیگر منابع درآمدی شهرداری ذکر و عنوان کرد: درآمدهای جذب شده در مسیر انتفاع شهر و خدمات رسانی به شهروندان صرف می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود