21 خرداد 1391
شماره خبر: 7766

اقدامات جزيره اي مسئولان پرديس كشاورزي به شهروندان خسارت مي زند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات جزيره اي مسئولان پرديس كشاورزي به شهروندان خسارت مي زند

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج با اشاره به كارشكني هاي مسئولان پرديس كشاورزي در اجراي تقاطع مهرويلا گفت: در واقع اقدامات دوبخشي و جزيره اي مسئولان اين مركز به شهروندان خسارت وارد مي كند.
سيد علي آقازاده در گفتگو راديويي برنامه شهر من سلام با اشاره به كارشكني پرديس كشاورزي در آزادسازي برخي از اراضي موجود در مسير اجراي اين پروژه اظهار داشت: در واقع در اجراي طرح تونل مهرويلا كه اولين تونل شهري كلانشهر كرج است، پرديس كشاورزي تعامل مطلوبي با شهرداري ندارد. وي با اشاره به تاخير ايجاد شده در اجراي اين پروژه افزود: در اين زمينه شهرداري مقصر نيست و با توجه به تعهدي كه در قرارداد با پيمانكار ارائه شده است، سعي در اجراي مطلوب پروژه دارد.
عدم همكاري مسئولان پرديس كشاورزي مشكل ساز شده است
اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه مكاتبات لازم با استاندار البرز براي رفع مشكلات انجام شده است تا زمينهاي لازم براي ادامه اجراي پروژه آزاد شود. آقازاده ادامه داد: هم اكنون پنج هكتار از زميني كه مربوط به دانشگاه تهران است هيچ معارضي ندارد اما متاسفانه به دليل بخشي نگري و جزيره اي نگاه كردن مسائل از طرف برخي از دستگاه ها از جمله پرديس كشاورزي كرج، شاهد عدم همكاري و آزادسازي زمين مورد نياز پروژه هستيم.
تاخير در اجراي پروژه خسارات سنگيني را به شهروندان وارد مي كند
شهردار كرج با اشاره به تاخير يك ساله اين پروژه يادآور شد: من از اين رسانه اعلام مي كنم كه اگر اين زمين براي اجراي پروژه تقاطع و تونل مهرويلا تامين و آزادسازي نشود، علاوه بر ايجاد اختلال در تقويم زمان بندي شهرداري، خسارتهاي سنگيني در بخشهاي اتلاف زمان و افزايش مصرف سوخت به شهروندان وارد مي شود. وي اضافه كرد: در واقع اعتبار شهرداري، اعتبار شهروندان است و تمامي اين هزينه ها از سوي شهروندان پرداخت مي شود اما پرديس كشاورزي به اين مهم توجه چنداني ندارد.
مسئولان پرديس كشاورزي از بخشي نگري بپرهيزند
اين مسئول گفت: در واقع مسئولان و مديران پرديس كشاورزي به اين موضوع به صورت بخشي و جزيره اي نگاه مي كنند كه اين باعث به وجود آمدن مشكلاتي شده است. آقازاده افزود: هر روز كه از تاخير اين پروژه بگذرد ما و شهروندان دچار خسارتهاي سنگيني در بحث سوخت و آلايندگي و ترافيك مي شويم، در اين زمينه يك سال است كه در تلاش هستيم كه اين مشكل را حل كنيم.
در زمينهاي مورد نظر هيچ طرح تحقيقاتي اجرا نمي شود
شهردار كلانشهر كرج اظهار داشت: متاسفانه تاكنون مشكلات موجود حل نشده است اين درحاليست كه در زمينهاي مورد هيچ طرح تحقيقاتي اجرا نمي شود، حداقل در قسمت شمال شرق پروژه كه ورودي مهرويلا است هيچ طرح تحقيقاتي در حال اجرا نمي باشد. وي عنوان كرد: در جنوب غرب پروژه كه هم اكنون تقاطع غيرهمسطح اتوبان با مهرويلا در حال ساخت است، نيز پيمانكار به دليل كمبود زمين نمي تواند كاري انجام دهد.
كارشكني ها باعث تاخير در افتتاح پروژه شد/ تونل امسال به اتمام نمي رسد
اين مسئول با اشاره به اينكه اعتبار كل پروژه 45 ميليارد تومان است، عنوان كرد: طبق برنامه ريزي قرار بود كه تا پايان سال جاري اين پروژه به اتمام رسد و افتتاح شود اما به دليل عدم همكاري پرديس كشاورزي، حتي اگر امروز اين زمينها آزاد شود، افتتاح و اتمام پروژه در اواخر سال بعد انجام خواهد شد. آقازاده با اشاره به اينكه 100 درصد تمامي امور اين پروژه از سوي شهرداري پيگيري و اجرا مي شود، بيان كرد: در اين بخش اداره راه با همكاري مطلوب در بخش صدور مجوزهاي لازم براي زيرگذري كه قرار است بر روي اتوبان احداث شود، اقدامات لازم را انجام مي دهد.
شهرداري آماده تعامل و همكاري دوجانبه با پرديس كشاورزي است
شهردار كلانشهر كرج اظهار داشت: در زمينه آزادسازي زمينهاي مورد نظر، از سوي شهرداري پيشنهادهاي خوبي ارائه شده و اعلام كرديم كه امتيازات مطلوبي را براي آزادسازي زمينها در اختيار پرديس كشاورزي قرار خواهيم داد. وي با تاكيد بر ضرورت تعامل دوجانبه از سوي مديران و مسئولان گفت: با اجراي پروژه مهرويلا شاهد كاهش حداكثري ترافيك در ميدان مادر حدفاصل ميدان امام خميني و مهرويلا خواهيم بود در واقع خودرهايي كه از سه راه گوهردشت از قسمتهاي شمالي شهر و يادگار امام وارد مي شوند مستقيما وارد تونل خواهند شد.
آماده مناظره با مسئولان مربوطه هستم
اين مسئول افزود: اين پروژه يكي از بهترين پروژه هاي ترافيكي و عمراني در استان البرز است كه در تاريخ شهر كرج بي سابقه مي باشد، در واقع اين پروژه اولين تونل شهري كرج است كه با طول 900 متر احداث مي شود. آقازاده اعلام كرد: در اين زمينه آمادگي دارم طي مناظره اي در راديو البرز با مديران مربوطه به گفتگو بپردازم و تمامي مسائل و مشكلات به صورت شفاف مطرح شود تا شهروندان در جريان جزئيات قرار گيرند.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود