3 اسفند 1393
شماره خبر: 138105

مسئولان هر دستگاه برنامه سال 94 خود را تدوین کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مسئولان هر دستگاه برنامه سال 94 خود را تدوین کنند


استاندار البرز در نشست شورای مدیران استانداری، تدوین برنامه مدون و اساسی برای سال 94 ،حرکت درمسیر اهداف دولت یازدهم و ارزیابی کارنامه یک ساله خود، ترویج سیاست ها و گفتمان دولت، تعاملات سازمانی و هم افزایی با..
وزارتخانه در اهداف ملی ، مدیریت فرابخشی و بهره وری ، حفظ انسجام سازمانی و جامع نگری را به مدیران توصیه کرد. سیدحمیدطهایی در جلسه شورای مدیران استان که با حضور معاونان و جمعی از مدیران کل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه به پایان سال نزدیک شده ایم، نکاتی را خطاب به مدیران مورد تأکید قرار داد و اظهارداشت: معمولا پایان سال فرصتی است که به بررسی عملکرد در یک سال گذشته خود بپردازیم و عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم. وی با بیان اینکه یک کفه ترازو عمر یکساله ماست و کفه دیگر دستاوردهای مااست افزود: در این یک سال به تجربیات ما اضافه شده و امید است اقدامات و تجربیات ما نردبان ترقی برای برنامه های سال آتی باشد.
مسئولان برنامه مدون و اساسی برای سال 94 تدوبن کنند
وی ادامه داد: در این راستا ضرورت دارد تا با تحلیل شرایط حاکم بر دستگاه خود و آسیب شناسی بر داشته ها و نداشته ها و نقاط قوت و ضعف؛ برنامه یک ساله تدوین شود و بعد از یک سال عملکرد خود را ارزیابی کنید. طهایی با بیان اینکه حرکت در مسیر اهداف عالی دولت یازدهم نقشه راه مدیران باشد بر لزوم همکاری با دولت در اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت : مدیران استانداری باید مروج سیاست های دولت باشند. استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت انجام بندهای منشور اخلاقی «دولت تدبیر و امید»، از سوی مدیران استانداری گفت: باید به یکایک بندها و سرفصل های این منشور تعهد و عمل نمود. وي با بيان اينكه در استان فضای همدلی و وحدت وجود دارد، افزود: حركت در مسير عقلانيت و گفتگو و همچنين داشتن نگاه توسعه اي به استان البرز بايد مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد. طهایی خطاب به مدیران لزوم تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را از جمله اقدامات مهم در همه حوزه ها برشمرد و گفت: مدیران در زمینه اجرای برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت مصمم باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود