11 اسفند 1395
شماره خبر: 175526

مراکز بهداشتی البرز به صورت میدانی بازدید می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مراکز بهداشتی البرز به صورت میدانی بازدید می شود


– معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مراکز بهداشتی این استان به دلیل نقش موثری که درسلامت مردم ایفاء می کنند بصورت میدانی مورد بازدید قرارمی گیرند .
فتح الله حقیقی در نشست سلامت و امنیت غذایی استان البرز افزود: این بازدیدهای میدانی در آستانه تعطیلات نورزی به دلیل اهمیت بیش از پیش موضوع بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . وی ادامه داد: در دولت ' تدبیرو امید' گام های موثری برای سلامت مردم برداشته شده که از جمله آن می توان به پرداخت بخشی از هزینه های درمانی توسط دولت اشاره کرد که بارسنگین این هزینه از دوش مردم برداشته شده است .
معاون استاندار البرز گفت: سند امنیت غذایی با توجه به موضوعات فوق مهم بوده و باید هرچه سریعتر تدوین آن را مورد توجه قرارد اد . وی تاکید کرد: کمیته هایی دراین زمینه تشکیل شده که همراهی هرچه بیشتر سایر دستگاه های اجرایی را می طلبد . حقیقی افزود: دراستانه تعطیلات نوروزی نیز کمیته ای تشکیل می شود تا مراکز بهداشتی بویژه توزیع اقلام عید از جمله قنادی ها بصورت میدانی مورد بازدید قرار گیرد .
وی خاطرنشان کرد: بازدیدها از این مراکز دخیل در سلامت مردم بصورت سرزده و میدانی است بنابراین باید تدابیر لازم در این زمینه هرچه سریعتر اتخاذ شود . وی در خصوص حضوربرخی از حیوانات از جمله سگهای ولگرد درسطح شهر نیز تاکید کرد: باید کمیته ای با هدف رفع این مشکل تشکیل شود و مسائل دراین زمینه هرچه جدی تر مورد پیگیری قرار گیرد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود