21 آذر 1390
شماره خبر: 2845

سفارت مجازی آمریکا اقدامی خنده‌دار است‌

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سفارت مجازی آمریکا اقدامی خنده‌دار است‌

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه‌اندازی یک سایت تحت عنوان سفارت مجازی آمریکا اقدامی خنده‌دار و نشانه دیگری از اقدامات غیر عقلانی سران کاخ سفید است.
فاطمه آجرلو اظهار داشت: آمریکایی‌ها در دوران ریاست جمهوری کلینتون به صراحت از رفتار خصمانه‌ای که با ایران و مردم کشورمان داشتند ابراز پشیمانی کردند. وی تصریح کرد: در آن دوره تصور بر این بود که آمریکایی‌ها با صداقت این نظر را بیان کرده و دست از توطئه و دشمنی با ملت ایران برداشته‌اند، اما خیلی زود مشخص شد که موضع‌گیری آنها نمونه دیگری از رفتار ریاکارانه سران کاخ سفید است. این مسئول ادامه داد: پس از روی کار آمدن دولت جنایتکار و جنگ‌طلب جرج بوش، آمریکایی‌ها تا حد زیادی توطئه‌های خود علیه ایران را آشکار کرده و حتی به صراحت نیز حرف از حمله نظامی به ایران زدند. آجرلو گفت: دوران ریاست جمهوری اوباما هم مملو از ریاکاری و صحنه‌سازی کاخ سفید است، به صورتی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب تعبیر بسیار زیبای دست‌های چدنی زیر دستکش مخملی را بیان فرمودند. آمریکا بنای عبرت گرفتن از تاریخ را ندارد
وی تاکید کرد: تمام این موارد نشان می‌دهد که سران کاخ سفید هیچ عزمی برای عبرت گرفتن از تاریخ نداشته و نمی‌خواهند رابطه خود را با ملت ایران اصلاح کنند. نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از این نمونه‌ها راه‌اندازی سایتی به نام سفارت مجازی آمریکا است که اقدامی مضحک و خنده‌دار بود. آجرلو تاکید کرد: هدف این سایت در ظاهر ایجاد رابطه دوستی با ملت ایران عنوان شده، اما اکثر ایرانیان به خوبی هدف اصلی کاخ سفید را در این رابطه می‌دانند. وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با این کار می‌خواستند ذهن جوانان ما را منحرف کرده و از خود ظاهری آراسته به نمایش بگذارند، غافل از اینکه ملت ایران به خوبی ماهیت اصلی سران کاخ سفید را می‌شناسد. آجرلو در پایان خطاب به سران کشورهای استکباری گفت: بهتر است به جای راه‌انداختن بازی‌های مضحک و خنده‌دار که خلاف قوانین بین‌المللی است، رفتار و عملکرد خود در قبال ملت ایران را اصلاح کنید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود