25 اسفند 1390
شماره خبر: 5814

جهش سریع البرز در سال 90

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جهش سریع البرز در سال 90

استاندار البرز تاکید کرد: در سال 90 جهشی سریع و بزرگ در استان البرز برای رسیدن به توسعه همه جانبه انجام شد.
آخرین جلسه شورای عالی اداری البرز به ریاست عیسی فرهادی استاندار البرز و مدیران دستگاه‌های مختلف و نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. عیسی فرهادی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: در سال 90 مهترین اولویت ما اجرای قانون تشکیل استان البرز از طریق افزایش اختیارات و ارتقاء ساختار ادارات و دستگاه‌های اجرایی بود. وی تصریح کرد: خوشبختانه تمام ادارات مستقر در این منطقه در سال 90 به اداره کل استانی ارتقا یافت و اعتبارات اختصاص یافته به ویژه در حوزه عمرانی با افزایش چشم‌گیر روبه‌رو بود.
* جهاد مسئولان و مدیران البرزی در سال جهاد اقتصادی
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال 90 گفت: معظم‌له امسال را به نام جهاد اقتصادی مزین فرمودند و حرکت دستگاه‌های استان به فرمان رهبری معظم انقلاب جهادی بود. فرهادی تاکید کرد: این تلاش‌ها موجب شد که جهشی بزرگ و سریع برای حل مشکلات و توسعه همه‌جانبه در استان ایجاد شود و مردم به خوبی تفاوت‌ها با گذشته را درک می‌کنند.
* برگزاری پرشور انتخابات، افتخاری دیگر در کارنامه البرز
وی مهم‌ترین موفقیت حاصل شده در سال 90 را برگزاری سالم‌، قانونمند نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این عرصه افتخاری دیگر به کارنامه افتخارات کرج و مناطق مختلف استان البرز اضافه کرد. استاندار البرز خاطرنشان کرد: همچنین در روز بیست و یکم اسفند چهارمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت در فاصله کوتاهی با سفر سوم انجام شد که مصوبات بسیار خوبی برای تسریع در حرکت توسعه‌ای استان به تصویب هیئت وزیران رسید. فرهادی افزود: مسئولان و مدیران البرزی باید برای اجرای این مصوبات تلاش شبانه‌روزی انجام داده و نهایی شدن کارها و پروژه‌ها،‌ گام بزرگی برای پیشرفت استان برداشته می‌شود. وی تاکید کرد: البته اجرایی شدن 76 درصد مصوبات سه سفر قبلی رئیس جمهوری و هیئت وزیران نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی در این استان تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی انجام داده و امیدوارم با حمایت دولت این روند در سال 91 تداوم داشته باشد.
* سال 91، سال رونق و شکوفایی البرز است
استاندار البرز با اشاره به برنامه‌های پیش روی استان در سال آینده گفت: به طور قطع در سال 91 شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش البرز با همت و جهاد همه جانبه مردم و مدیران استانی خواهیم بود. فرهادی در پایان تاکید کرد: با توجه به شور و نشاط گسترده در میان مردم و روحیه خدمت‌گذاری مسئولان، معتقدم که سال 91 تبدیل به سال شکوفایی استان البرز خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود