6 تیر 1391
شماره خبر: 8312

حامیان دیرینه تروریست‌ها ژست دفاع از حقوق بشر گرفته‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حامیان دیرینه تروریست‌ها ژست دفاع از حقوق بشر گرفته‌اند

امام جمعه کمالشهر گفت: حامیان گروهک تروریستی منافقین که بیش از سه دهه از آنها حمایت کرده و هزینه‌های هنگفتی در این راه خرج کرده‌اند، امروز ژست دفاع از حقوق بشر به خود گرفته‌اند.
حجت‌الاسلام حسین خالق‌پرست اظهار داشت: طی قرن‌های اخیر و با تغییر معادلات بین‌المللی، چند کشور خاص با سوء استفاده از برتری‌های نظامی که نسبت به کشورهای جهان دارند، رفتاری استکباری و استعماری در پیش گرفته و به طور کامل خود را در برابر تمام جهان قرار داده‌اند. وی تصریح کرد: شیوه‌‌ای که برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی در سال‌های اخیر در پیش گرفته‌اند، به طور کامل با منافع اکثریت جهان، ملت‌ها و حکومت‌های مستقل در تضاد است که متاسفانه غربی‌ها برای تحقق اهداف شوم خود دست به جنایات بسیاری زده و می‌زنند.
اکثر ترورها با هدایت و حمایت غرب انجام شده است
امام جمعه شهرستان کمالشهر با اشاره به ادعای حمایت از حقوق بشر توسط کشورهای استکباری و استعمارگر اظهار داشت: این ادعاها برای سرپوش‌ گذاشتن بر جنایاتی است که خود آنها مرتکب شده و می‌شوند. خالق‌پرست تاکید کرد: اکثریت مطلق ترورهایی که در یک قرن اخیر در سراسر جهان روی داده با هدایت و حمایت مستقیم غربی‌ها صورت گرفته است. وی در ادامه به ترورهای ناجوانمردانه سال‌های نخست انقلاب اسلامی در کشورمان اظهار داشت: اگر چه این ترورها توسط عوامل خود فروخته و ضد انقلابی مانند منافقین کوردل انجام می‌شد، اما کشورهایی مانند آمریکا این جنایات را طراحی و هدایت و در نهایت نیز با حمایت از تروریست‌ها، نقش خود را کامل کردند.
خون شهید بهشتی درخت انقلاب را تنومندتر کرد
خطیب جمعه کمالشهر با اشاره به حادثه خونین و دلخراش هفتم تیر که منجر به شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان در هفتم تیر شد، اظهار داشت: کسانی که طراحی و اجرای این ترور ناجوانمردانه را بر عهده داشتند به طور مستقیم تحت حمایت آمریکایی‌ها هستند. خالق‌پرست افزود: جالب این است که حامیان گروهک تروریستی منافقین که بیش از سه دهه از آنها حمایت کرده و هزینه‌های هنگفتی در این راه خرج کرده‌اند، امروز ژست دفاع از حقوق بشر به خود گرفته‌اند. وی تاکید کرد: به فضل الهی هدف شوم آمریکایی‌ها از ترور بزرگانی چون شهید بهشتی و شهید مطهری محقق نشد و شاهد هستیم که خون این بزرگان اسلام و انقلاب در نهایت نهال نوپای انقلاب را آبیاری و به تنومندتر شدن درخت انقلاب ملت ایران منجر شد. خالق‌پرست در پایان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی گفت: نسل جوان ما باید با مطالعه آثار و اندیشه‌های این شهید بزرگوار، خود را آماده مقابله با کسانی کند که اندیشه شهید بهشتی را مانع تحقق توطئه‌های خود علیه ملت ایران می‌دانند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود