27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142155

معرفی جوانان آینده دار دستاورد بزرگ سایپا در لیگ چهاردهم بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

معرفی جوانان آینده دار دستاورد بزرگ سایپا در لیگ چهاردهم بود


بازیکن باسابقه تیم فوتبال سایپای البرز گفت: معرفی جوانان آینده دار به فوتبال ایران بزرگترین دستاورد ما در لیگ چهاردهم بود.
روزبه شاه علی دوست اظهار کرد: ما فصل را با کسب عنوان هفتمی به پایان بردیم و این عنوان در سالهای گذشته نیز به نوعی تکرار شده است با این حال معتقدم ما در این فصل موفق تر از سالهای قبل بودیم چرا که روح جوانی و نشاط به تیم تزریق شد و فوتبالی که ارائه کردیم چشم نوازتر از سالهای قبل بود و با نگاه شایسته سرمربی تیم، جوانان خوش آتیه ای به فوتبال ایران معرفی شدند. وی ادامه داد: ما دراین فصل این شانس را داشتیم تا حتی در جمع سه تیم برتر قرار بگیریم و سهمیه آسیایی کسب کنیم اما در مقاطعی مهم از فصل تا حدودی تمرکزمان را از دست دادیم و در برخی بازی ها مثل دیدار بانفت و ذوب آهن که تعیین کننده بود نتیجه را واگذار کردیم تا از کورس بالا نشینان عقب بیفتیم. هافبک تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه باشگاه هم می توانست حمایت بیشتری از مجموعه بازیکنان و کادر فنی داشته باشد گفت: مدیریت وقت باشگاه در فواصلی از بازی ها آن چه توقع و انتظار بازیکنان بود را انجام نداد و اگر دقت عمل بیشتری از مدیریت شاهد می بودیم الان سایپا در جایگاه بهتری قرار داشت و شاید هم آسیایی شده بود.
بر خلاف سایر تیم های دیگر مشکلات مالی را رسانه ای نکردیم
شاه علی دوست مجموعه تیم سایپا را مظلوم و بی حاشیه عنوان کرد و گفت: ما هم به مانند خیلی از تیم ها در بحث پرداخت های مالی با مشکلات زیادی روبرو بودیم و در برخی بازیها مشکلات حاد داوری لطمه زیادی به ما زد اما هیچگاه به خودمان اجازه ندادیم این موضوع را به رسانه ها بیاوریم و با هرسختی بود شرایط را تحمل کردیم تا شان و جایگاه سایپا به عنوان یک باشگاه حرفه ای و اخلاق مدارحفظ شود. بازیکن با سابقه نارنجی پوشان در ادامه به آینده خود در این تیم اشاره کرد و گفت: فصل تازه به پایان رسیده است و باید کمی صبر کنیم و ببینیم برنامه باشگاه برای فصل آتی چیست با این حال من فصل خوبی را در کنار بازیکنان این تیم داشته ام و اولویتم ماندن در این باشگاه است چرا که فضای آن را دوست دارم و معتقدم در فصل جدید سایپا با جوانان و باتجربه هایش شکوفا می شود و یک مدعی برای جام پانزدهم خواهد بود. وی در پایان و در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نظرش در خصوص رفتن سایپا از البرز چیست گفت: این مساله یک موضوع مدیریتی است و به تصمیم مدیران استان البرز و باشگاه سایپا برمی گردد با این حال معتقدم تصمیمی باید اتخاذ شود که به نفع باشگاه و جوانان ما باشد و کمکی به رشد بیشتر باشگاه کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود