28 مرداد 1394
شماره خبر: 147510

فعالیت های آموزشی خانه کشتی تختی کرج شهریور ماه آغاز می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فعالیت های آموزشی خانه کشتی تختی کرج شهریور ماه آغاز می‌شود


رییس هیئت کشتی استان البرز از آغاز فعالیت های آموزشی خانه کشتی تازه تاسیس جهان پهلوان تختی شهرستان کرج از شهریور ماه خبر داد.
مسیب دهبالایی اظهار کرد: پس از منتفی شدن حضور و مشارکت فدراسیون فعال سازی این فضای ورزشی در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارشناسان برنامه ای را برای استفاده بهینه از این مجموعه از ابتدای شهریورماه برگزار کردیم. وی افزود: در کنار بهره گیری از خانه کشتی تختی برای برپایی اردوهای آماده سازی تیم های منتخب استان و انجام رقابت های انتخابی بخشی از ظرفیت این سالن به امر آموزش و استعدادیابی اختصاص داده خواهد شد. دهبالایی از راه اندازی کانون کشتی برای جذب چهره های مستعد خبر داد و گفت: در این کانون تلاش می کنیم با ارائه آموزش های تخصصی و به روز کشتی استعدادهای البرزی را بیش از گذشته به این ورزش اول کشورمان جذب کنیم. رییس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه ظرفیت های خیلی خوبی برای اجرای موفق این طرح در این استان وجود دارد بیان کرد: مربیان و اساتید خوبی در کشتی البرز داریم که می توانند ما را در رسیدن به این هدف یاری دهند. وی آغاز فراخوان این طرح را ابتدای شهریور ماه عنوان کرد و گفت: تلاش داریم با استفاده از فضای بیلبوردهای شهری و سایر رسانه ها اطلاع رسانی وسیعی را داشته باشیم تا بتوانیم با ظرفیت بالا کانون کشتی مجموعه تختی را فعال کنیم.
وی در پایان افزود: کشتی البرز در حال حاضر جایگاه خوبی در کشور دارد و حضوری پر رنگ در تیم های ملی دارد با این حال حق کشتی البرز را بیش از این ها می دانیم و معتقدیم باید کار بیشتری انجام داد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود