28 فروردین 1396
شماره خبر: 176893

دشمنان از روحیه شهادت طلبی نیروهای مسلح ایران هراس دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دشمنان از روحیه شهادت طلبی نیروهای مسلح ایران هراس دارد


فرمانده لشکر 23 تکاور البرز گفت که دشمنان از تجهیزات ما هراس ندارند بلکه هراس آنان از روحیه شهادت طلبی و نیروهای استشهادی ارتش و نیروهای مسلح است.
سردار سرتیپ دوم عباسعلی اسدیدر مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرزندان این ملت در ارتش و حزب الله در کنار همه نیروهای بسیج، سپاه و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان را رصد کرده و در کوتاهترین زمان پاسخی کوبنده به آنان می دهند. وی اضافه کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان می خواستند انقلاب نوپای ما را ساقط کنند اما یک مانع بزرگی به نام ارتش جمهوری اسلامی را پیش رو داشته اند و ارتش کمک شایان و انکار ناپذیری در پیروزی انقلاب داشته است. اسدی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده اظهار داشت: امروز نیز در عرصه سازندگی در ساخت تانک، توپ های هوشمند ، هواپیما، هلی کوپتر،زیر دریایی ، ناوهای جنگی و موشک های بالستیک دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.
وی ادامه داد: با این دستاوردهای عظیم امروز و با روحیه خود باوری که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در جوانان ما پرورش داده اند توانسته ایم از همه وابستگی ها خود را رهانیده و هیچ گونه وابستگی نداشته باشم. در ادامه این مراسم، رژه روز ارتش با حضور یگان های نظامی، انتظامی، بسیج مردمی و خانواده شهدا برگزار و از 10 خانواده شهدای مدافع حرم و دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود