5 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303630

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



آیین گشایش کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) که با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسیولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.
دکتر شهرام صیادی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه گفت : ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید . این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش های توسعه ای این کلینیک در نظر گرفته شده است .
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می باشد.رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.دکتر صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش ها تاکید کرد. در پایان رئیس دانشگاه از بنیاد خیریه پورکاشانی ، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) و مسئولین شهری محمد شهر که به ساخت و تجهیز این کلینیک که یکی از نیاز های مهم درمانی منطقه بود، کمک کردند و در این اقدام نیک سهیم بودند ،قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود