17 بهمن 1390
شماره خبر: 4736

مسئولان خود را خادم ملت بدانند/ ذخیره موادغذایی کشور بی‌سابقه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسئولان خود را خادم ملت بدانند/ ذخیره موادغذایی کشور بی‌سابقه است

استاندار البرز تأکید کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف در استان باید خود را خادم ملت دانسته و برای حل مشکلات آنها بی‌‌وقفه تلاش کنند.
عیسی فرهادی در آغاز این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده و هرگاه نظام و انقلاب به ایثار آنها نیاز داشته، در صف مقدم بوده‌اند. وی تصریح کرد: فرصت خدمت‌رسانی به این مردم بسیار ارزشمند است و مسئولان و مدیران نباید از کنار این فرصت کم‌نظیر به راحتی عبور کنند، در غیر این صورت باید در پیشگاه عدالت الهی پاسخگو باشند.
* افتخار دولت خدمت بی‌منت به ملت است
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تأکید کرد: از ابتدای حضور احمدی‌نژاد در رأس دولت، یک هدف مورد تأکید ویژه ایشان قرار داشت و آن‌هم خدمت بی‌منت به مردم بود.
فرهادی تأکید کرد: مسئولان به واسطه سمتی که دارند باید خود را خادم مردم دانسته و مردم در صورت بروز هر مشکلی باید با خیال آسوده به آنها مراجعه کنند.
* راهپیمایی 22 بهمن امسال کوبنده خواهد بود
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام‌الله دهه مبارک فجر و راهپیمایی آتی اشاره کرد و گفت: شرایط کشور در حال حاضر بسیار حساس بوده و مردم ما نیز این حساسیت را درک می‌کنند. استاندار البرز در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور مردم در این دو صحنه مهم با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است. فرهادی تأکید کرد: مطمئن هستیم که ملت ما در 22 بهمن و 12 اسفند به گونه‌ای عمل می‌کنند که پاسخی کوبنده به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی داده باشند. وی با بیان اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، گفت: دستگاه‌های مرتبط باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند که شرایط حضور مردم در این صحنه فراهم باشد. استاندار البرز افزود: تمام اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استانداری البرز و دستگاه‌های تابعه باید با محوریت ایجاد شرایط حضور حداکثری مردم و انجام رقابتی سالم باشد.
* موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم به اندازه کافی ذخیره شده است
فرهادی هم‌چنین به تلاش‌های دشمنان به ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی برای تحریم و تحت فشار اقتصادی قراردادن جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما نمی‌دانند که عامل موفقیت ملت ایران روحیه ایثار، فداکاری و ولایت‌مداری آنها است و با این تهدیدها خللی در عزم و اراده آنها ایجاد نخواهد شد. وی افزود: از سوی دیگر دولت با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده تمام تمهیدات لازم برای رویارویی با تهدیدها و تحریم‌ها را انجام داده و در حال حاضر حجم ذخیره موادغذایی و مایحتاج عمومی در انبارهای ما بی‌سابقه است.
* برخورد قاطع با اخلال‌گران اقتصادی
استاندار البرز تأکید کرد: به طور قطع هرگونه تلاش برای اخلال در وضعیت اقتصادی و بازار استان البرز با برخورد قاطع مسئولان نظارتی رو به ‌رو شده و از مردم انتظار داریم که برای برخورد با کسانی که به دنبال بی‌ثباتی بازار هستند، با نهادهای مربوطه همکاری کنند. فرهادی در پایان متذکر شد: گزارش‌های مردمی در این حوزه باید با سرعت و دقت بررسی شده و در صورت صحت گزارش‌ها، با اخلال‌گران اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد.
جلسه شورای اداری استان البرز در محل استانداری این استان برگزار شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود