14 مرداد 1391
شماره خبر: 9812

دانش اصلي ترين سرمايه مدیریت شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

دانش اصلي ترين سرمايه مدیریت شهری

سپیدار آنلاین: معاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: امروزه دانش يكي از اصلي ترين سرمايه هاي تمامي سازمان ها به ويژه مديريت شهري محسوب مـي شود.
مهرداد ترابیان با بیان این مطلب، افزود: افزایش سطح بهره وری از نیروهای سازمانی با تحقق این مهم صورت می گیرد. وی با بیان اینکه، افزایش دانش منجر به خروجی های مهم و مثبت به ویژه تحقق اهداف مدیریتی می شود، اظهارداشت: شهرداری سازمانی است که از زوایای مختلف نیاز به دانش و آگاهی نیروهای درون سازمانی دارد. این مسئول با اشاره به حساسیت های موجود در ساختار مدیریت شهری عنوان کرد: ارائه خدمات به شهروندان به عنوان مولفه های تشکیل دهنده جامعه شهری برخلاف سادگی گفتار کاری بسیار دقیق و حساس است. ترابیان بیان کرد: بخش های مختلف شهرداری از چگونگی برخورد با ارباب رجوع تا اجرای پروژه های کلان به درایت و اندیشه نیروهای انسانی فعال نياز دارد.
وی افزود: بی شک اثرات و پیامدهای افزایش توانایی، آگاهی و دانش افراد در سازمان در مدت زمان کوتاهی نمایان می شود. ترابیان تاکید کرد: بروز هر گونه تغییر و تحول مثبت در مجموعه مدیریت شهری به نفع شهر و شهروندان است.
بهره بـرداري صـحيح و بهينـه از توانایی نیروهای انسانی
معاون مالی اداری شهرداری کرج با تاکید بر بالابردن ظرفیت و توانمندی نیروهای انسانی در مجموعه مدیرت شهری افزود: این امر باید به صورت صحیح و بهینه انجام شود. ترابیان در تعریفی از دانش مدیریتی عنوان کرد: بنا به برخی تعاریف، دانش را مي توان مجموعه باورها،مهارت ها،تجربيات،شناخت هاي تئوريك،آكادميـك و فنــي و مقــررات و اقــدامات عملــي در اختيــار ســازمان و افــراد دانــست. وی ادامه داد: برنامه ریزی برای پویایی هر چه بیشتر توان و کارایی افراد و نیروها انسانی باید در اولویت اهداف مدیران باشد. این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کرج با هدف بهره گیری حداکثری از ظرفت های انسانی سازمان اقدام به بر گزاری آموزش های تخصصی در بخش ها و حوزه های مختلف کرده است. وی با تاکید بر استمرار آموزش کارکنان عنوان کرد: از دیگر اهداف اجرای این رویکرد مدیریتی پاسخگویی به هنگام به نیاز های شهر و شهروندان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود