20 خرداد 1393
شماره خبر: 123609

شهرداری کرج ارتقاء درجه می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج ارتقاء درجه می یابد


شهردار کرج از بررسی افزایش درجه این شهرداری در وزارت کشور خبر داد و اظهار داشت: متناسب با این وضعیت تدوین چارت سازمانی جدید شهرداری کرج برای ارسال به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حال آماده سازی است.
شهردار کرج ارتقای درجه شهرداری ها را موجب افزایش اختیارات و توانمندی های این دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت نهایی شدن این امر، امتیاز شهرداری کرج از رقم 11 به 12 ارتقاء می یابد. ترکاشوند تصریح کرد: کلیه کارهای مربوط به این ارتقاء درجه انجام شده و هم اکنون موضوع برای اخذ تصمیم نهایی در دفتر وزیر قرار دارد. شهردار، تدوین چارت جدید سازمانی شهرداری کرج را متناسب با امتیاز جدید اعلام کرد و گفت: اقدامات کارشناسی به این منظور انجام شده و ساختار جدید در حال تدوین برای ارائه به سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور است که به دلیل برخی اختلاف نظرها درباره وظایف سازمانی قدری به طول انجامیده است. ترکاشوند ابراز امیدواری کرد: اختلافات با تعامل و گفتگو حل شود.
بازتعریف مناطق 11،10 و 12
وی همچنین پیگیری اخذ مصوبه برای بازنگری در منطقه بندی و ناحیه بندی مناطق 10، 11 و 12 را از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری کرج ذکر کرد. شهردار کرج از انجام اقدامات کارشناسی و اولیه به این منظور خبر داد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در این زمینه ملزم به انجام اقداماتی بوده است که این فعالیت ها هم اکنون صورت گرفته و به زودی نتایج کارشناسی ارائه خواهد شد. ترکاشوند اخذ این مصوبه از سوی وزارت کشور را به معنای امکان بازتعریف حدود محلات و مناطق با شاخص های جدید ذکر کرد و ادامه داد: بعضی از این حدود با شاخص های مناسب تعیین نشده و نیازمند بازنگری است که با دریافت مجوز امکان تعریف و تعیین جدید حدود محلات و مناطق ممکن می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود