8 آذر 1393
شماره خبر: 132624

تفکر بسیجی مبنای برنامه ریزیها در مدیریت شهری قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفکر بسیجی مبنای برنامه ریزیها در مدیریت شهری قرار گیرد


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تفکر بسیجی مبنای برنامه ریزیها در مدیرست شهری باشد، چرا که تنها با اعمال این سیاست است که فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهری بصورت مردمی و مطلوب انجام می شود.
حمیدرضا ابوالحسنی گفت: با تفکر بسیجی در مدیریت شهری معضلات مدیریتی کاهش پیدا می‌کند و زمینه برای انجام فعالیت های کلان به نحو مطلوبی فراهم می شود.
وی، اظهارداشت: با جاری شدن این رویکرد در سیستم مدیریت شهری، حاشیه‌ های رفتاری، سیاسی و... کاهش می یابد و این امر موجب می شود مدیران در پاسخگویی به نیازهای جامعه شهروندی عملکردی موفق داشته باشند. این عضو شورای شهر تاکید کرد: به یقین با اعمال تفکر بسیجی شهروندان نسبت به عملکرد مجموعه شورا و شهرداری قضاوتی مثبت خواهند داشت. ابوالحسنی اظهارامیدواری کرد: با تأسی از تفکر بسیجی و داشتن روحیه بالا در مسیر خدمت رسانی شهری قدم برداریم و در ادارات و مجموعه شهرداری، سلامت نفس و سلامت اعتقادی و رفتاری را بیش از پیش جاری و ساری کنیم.
روابط عمومی ها بر مبنای برنامه ریزی های مشخص حرکت کنند
عضو شورای اسلامی شهر کرج، در بخشی دیگر از گفته های خود به مباحث مطرح شده در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه در این جلسه مطالبی در خصوص مجموعه روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج مطرح شد، گفت: مسائل و موضوعات مربوط به این حوزه به دلیل اهمیتی که دارد باید بگونه ای خاص و ویژه مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد. ابوالحسنی با اذعان بر اینکه فعالیت روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج بسیار حساس و گسترده است، عنوان کرد: با توجه به این مهم لحاظ کردن ایده آل ها در مباحث مربوط به حوزه روابط عمومی حائز اهمیت است و باید مورد توجه مسئولان شهری که همگی داری خرد جمعی هستند قرار گیرد. وی تاکید کرد: روابط عمومی در صورت داشتن برنامه های ایده آل و مطلوب می تواند جایگاه سازمان شهرداری به عنوان نهادی مردمی و خدمت رسان را به نحو قابل توجهی حفظ و در راستای رسیدن به اهداف کلان مدیریت شهری که اعم آن از طریق جلب مشارکت و رضایتمندی شهروندان مهیا می شود، تلاش کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود