30 مهر 1391
شماره خبر: 13593

سومین اردوی خانه مطبوعات استان البرز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سومین اردوی خانه مطبوعات استان البرز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

سپیدار آنلاین: رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری سومین اردوی خانه مطبوعات استان البرز به استان قزوین و بندرانزلی با حضور اصحاب رسانه و ارباب جراید خبر داد.
مهدی کریمایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای تاسیس خانه مطبوعات طی سال گذشته دو اردوی تفریحی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه های استان البرز برگزار شده است. وی افزود: سومین اردوی تفریحی خانه مطبوعات استان البرز به استان قزوین و بندر انزلی اختصاص یافت که در این اردو خبرنگاران و اصحاب رسانه و ارباب جراید پس از بازدید از اماکن دیدنی و گردشگری استان قزوین به بندر انزلی رفته و در آنجا اقامت گزیدند. این مسئول خاطرنشان کرد: از جمله اماکن دیدنی در قزوین که مورد توجه اصحاب رسانه و ارباب جراید قرار گرفت؛ موزه قزوین بود که این موزه در سال 1336 در بنای تاریخی چهلستون موسوم به عمارت کلاه فرنگی آغاز به کار کرده است.
چهارمین اردوی خانه مطبوعات به پیشکسوتان عرصه مطبوعات اختصاص دارد
کریمایی تاکید کرد: چهارمین اردوی خانه مطبوعات به پیشکسوتان بالای 20 سال عرصه مطبوعات اختصاص دارد. رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز اظهار داشت: طبق تعهدی که این خانه نسبت به رسانه های استان البرز کرده است مقرر شده است که شش اردو به خبرنگاران، اصحاب رسانه ها و ارباب جراید استان البرز اختصاص یابد. وی افزود: از این تعداد اردو تا کنون سه اردو به استانهای مشهد، اصفهان و قزوین و بندر انزلی با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه ها و ارباب جراید استان البرز برگزار شد. این مسئول خاطرنشان کرد: دو سفر آتی نیز که پس از چهارمین اردو انجام خواهد شد به استانهای شیراز و خوزستان خواهد بود که به این ترتیب تعداد اردوهای خانه مطبوعات استان البرز به 6 سفر می رسد. وی در پایان در جمع خبرنگاران از زحمات و همکاری های شهردار کرج نسبت به تامین بودجه این اردوی تفریحی و در اختیار قرار دادن یک دستگاه اتوبوس از سازمان اتوبوسرانی کرج تقدیر و تشکر کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود