8 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24324

شان دولت نیست در ارائه قرائت های مختلف از دین ورود کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شان دولت نیست در ارائه قرائت های مختلف از دین ورود کند


سپیدارآنلاین: نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نوع گفتار نامزدها در انطباق بین قول و عمل آنها تعیین کننده نتیجه انتخابات آتی خواهد بود، گفت: شخصیت و گفتمان نامزدهای ریاست جمهوری برای مردم اهمیت دارد.
اولین نشست از سلسه نشست ها با حضور نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با عنوان آگاهی برای حماسه عصر امروز با حضور منوچهر متکی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. دراین همایش پس از قرائت قرآن و پخش سرور ملی کشورمان، منوچهر متکی به طور رسمی از سوی مجری دعوت شد تا وارد سالن همایش شود اما متکی با تاخیر حدود 10 دقیقه ای وارد سالن شد و این تاخیر با طرح سوالات و صحبت هایی گاه به صورت طنز از سوی دانشجویان مواجه بود.
عدم تولید توزیع فقر را در جامعه به دنبال دارد
عضو ائتلاف پنجگانه جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با نام گذاری دهه پیشرفت و عدالت از سوی مقام معظم رهبری کلید واژه ای که به طور مکرر از زبان ایشان در سخنرانی های مختلف شنیده می شدعدالت اجتماعی بود، ایشان پیشرفت را مقدم بر عدالت عنوان کردند مشروط بر اینکه پیشرفت در کنار عدالت اتفاق بیافتد. متکی در ادامه به تشریح وضع انتخابات ریاست جمهوری در 32 سال اخیر پرداخت و گفت: در 16 سال اول بعد از بنی صدر انتخابات ریاست جمهوری رقابتی نبوده است، پس از برکنار بنی صدر این دغدغه ایجاد شد که نکند رئیس جمهوری در جایگاه خاص خود چالش هایی را برای نظام ایجاد کند، این دغدغه هم در بدنه ملت و هم در بین روحانیون وجود داشت. وی ادامه داد: در دور دوم انتخاب آقای هاشمی رفسنجانی با ورود آقای توکلی فضای کمی رقابتی شد و از آغاز 16 سال دوم به بعد نیز شاهد فضای رقابتی در انتخابات ریاست جمهوری بودیم زیرا دغدغه های مردم تغییر کرده بود، مردم خواستار فردی پاسخ گو به مطالباتشان بودند. وزیر سابق امور خارجه کشور اظهار داشت: اعتقاد دارم در 16 سال اخیر و در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری نیز نوع گفتمان و شخصیت نامزدها دارای اهمیت ویژه بوده و خواهد بود.
در شان دولت نیست در ارائه قرائت های مختلف از دین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود