تکریم ارباب رجوع مهم ترین سرفصل کاری مدیریت منطقه 9 است
سپیدارآنلاین: گروه شهری

آرش یگانی در گفتگو با روابط عمومی ضمن تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمام مسولین وکارکنان شهرداری، اظهار کرد:با توجه اینکه منطقه 9 از ابتدای سال به شهرداری الکترونیک وهوشمند تبدیل شده رفته رفته حجم مراجعات شهروندان کمتر خواهد شد ولیکن بعضی از مراجعات که از طریق پیامک وفراخوان مامورین شهرداری بعضا برای تکمیل مدارک ورفع شبهات صورت میگیرد
تسریع در انجام کارها در زمان معین بسیار حائظ اهمیت می باشد چه از نظر این مدیریت وازنظر شهروندان لذا انتظار دارد مجموعه کارکنان منطقه با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرندآرش یگانی تأکید کرد: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در سر لوحه فعالیت های شهرداری قرار گیردمدیر منطقه بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل همکاران با یکدیگر در جهت پیشبرد کارهای اداری تأکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ی ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف والای این منطقه استفاده کنندوی تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمردیگانی با بیان اینکه هر چقدر شهروندان از خدمات شهرداری بهره بیشتری ببرند، آن خدمت ارزش بیشتری به خود می گیرد ، افزود: مدیران شهرداری تا زمانی که در هر پست حضور دارند باید پاسخگوی ارباب رجوع باشندوی نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط اداری باید در سر لوحه و رأس فعالیت های کاری کارکنان قرار گیرد، اظهار داشت: نظم کاری و حضور به موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از دیگر ویژگی های مهم یک کارمند نمونه می باشد و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب رجوع باشندوی افزایش اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه و تکیه گاه شهرداری برشمرد و مواردی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و... را از جمله عامل هایی دانست که در رضایتمندی شهروندان تأثیر بسزایی دارند